Het lijkt erop dat je onze cookies nog niet hebt geaccepteerd. Klik hier om de cookies te aanvaarden en deze inhoud te bekijken.
A&M Group, met hoofdzetel in Hasselt, is één van de 3 grootste Belgische dealergroepen. In 2023 verkocht A&M Group meer dan 16.600 nieuwe voertuigen.
Onze groep omvat 35 vestigingen en 57 showrooms verspreid over Belgisch en Nederlands Limburg en Vlaams-Brabant, samen goed voor iets meer dan 850 jobs. Naast de zes merken van de VW-groep – Audi, CUPRA, SEAT, Škoda, Volkswagen en VW Bedrijfsvoertuigen – verdelen we ook de merken BMW, MINI, Jaguar en Land Rover en sinds kort BYD.
A&M Group wil dé favoriete automobielgroep zijn van onze medewerkers én klanten ... én dat vooral ook blijven. Hoe we dat doen? Door mobiliteit persoonlijk te maken.
Als medewerker boekhouding ben je een belangrijke schakel binnen onze financiële afdeling. Je draagt bij aan een vlotte en correcte verwerking van financiële gegevens en ondersteunt de organisatie met diverse administratieve taken. Jouw analytisch inzicht en oog voor detail zorgen ervoor dat onze boekhouding steeds accuraat en up-to-date is.
Jouw verantwoordelijkheden zijn
- Verwerken van aankoopfacturen
- Registreren van financiële verrichtingen
- Uitvoeren en opvolgen van betalingen van openstaande facturen
- Opmaken van facturen, briefwisseling en diverse financiële documenten
In het bezit van een bachelor Accountancy-Fiscaliteit, of graduaat diploma in een boekhoudkundige richting
Ervaring in Venice/Microsoft Dynamics is een pluspunt
Enthousiast en proactief: Je brengt een positieve bijdrage aan de teamspirit.
Nauwkeurigheid: Je hebt een scherp oog voor detail en bent in staat om informatie nauwkeurig te verwerken, zowel bij het analytisch verwerken van facturen als bij het opstellen van financiële documenten.
Tijdmanagement: Je kunt effectief omgaan met strakke deadlines en prioriteiten stellen om een vlotte en tijdige afhandeling van taken te waarborgen.
Communicatieve vaardigheden: Je communiceert helder en effectief, zowel schriftelijk als mondeling, voor een vlotte samenwerking binnen het team en een efficiënte opvolging van openstaande zaken.
Probleemoplossend denken: Je bent in staat om zelfstandig problemen te identificeren, waarbij je initiatief neemt om mogelijke knelpunten aan te pakken.
Je krijgt de kans om een sleutelrol te vervullen in een toonaangevende organisatie met ambities en groeiplannen.
Je maakt deel uit van een enthousiast, gedreven team dat uitkijkt naar jouw komst!
Om ervoor te zorgen dat je uitblinkt in jouw rol en een echte ambassadeur voor onze merken bent, bieden we je voldoende opleidingsmogelijkheden aan zodat je continu kan (bij)leren en kan (blijven) groeien.
We bieden een competitief loon en extralegale voordelen zoals maaltijdcheques.
Toegang tot exclusieve kortingen op pretparken, bioscooptickets,...
Wij en onze partners gebruiken cookies om informatie op je apparaat op te slaan en te raadplegen. Zo kunnen we je gebruikerservaring verbeteren en relevante content en gepersonaliseerde advertenties tonen.
Je kan de cookies accepteren, beheren of afwijzen. Je kan deze popup via de cookieknop links onderaan op elk moment opnieuw openen om je voorkeuren aan te passen. Voor meer informatie lees je onze <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.
Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.
Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).
Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier